Kde ženy berou sílu a proč o tom nic nevědí?


Vzpomínám si jasně na období, kdy jsem chodila s psychopatem. Bylo to období mého sníženého sebevědomí a nevěděla jsem nic, o síle ženy. Někde se stala velká generační chyba, to cítíme všechny, něco nám mámy zapomněly říct, protože to samy nevěděly. Nezvládly nám říct, kde žena čerpá sílu a tak se ženy spletly a začaly si myslet, že žena čerpá sílu u muže, že její nálada a úspěch a to všechno ostatní je závislé na muži. Možná byly ženy na mužích závislé v tom vnějším světě, ale historicky nepochopily, že to neplatí o světě vnitřním. Ve vnitřním světě jsou ženy daleko emocionálně silnější a naprosto svobodné.

Síla ženy

 Můj psychopat měl různé výlevy vzteku, lítaly kolem mne věci, křičel, když jsem se smála, protože si myslel, že se mu vysmívám. A jednou uprostřed jeho naprostého výlevu, který mi naháněl hrůzu jsem najednou zjistila, že jsem úplně klidná, najednou zkoprněl a díval se na mně nevěřícně. Přestal křičet, jen se díval. V následujících dnech byl naprostý klid.  

A pak se přiznal „víš, měl jsem vhled, viděl jsem, že jsi mocná čarodějka!“ řekl s úlevou. 

Od té chvíle mám pocit, že jsem pod ochranou, že se mi nemůže nic stát. To byl pocit malého kluka, který si myslel, že když svět kolem sebe násilím ovládá, tak mu to dává sílu a když ovládá mě, dává mu to sílu. Aby najednou zjistil, že mu dává sílu, když mám sílu já a já jsem zjistila, že on mi sílu nedává, že tu mám v sobě. Tu má každá žena v sobě, jen jsme zapomněly, že to tak je a tak ji hledáme venku.  Ještě po našem rozchodu, který následoval, jsem dostávala zprávy, že si právě koupil nové auto a že ví, že nad ním bdím.  Po letech při jednom náhodném setkání přiznal, že jsem byla jediná, se kterou chtěl mít děti (protože jsem měla sílu bohyně).

Při zkoumání ženské síly se moje kamarádka doma otázala svého muže: „Víš, na kom to tady všechno stojí?“ když mlčel, dodala „Na mě!“ a její muž upřímně řekl: „ To se mi ulevilo! Kdybys řekla, že na mě, tak jsem se zhroutil“.



Všem bohyním krásný den a všem mužům přeji, setkání s bohyní.  

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Síla zralé ženy část třetí - "spirituální síla "

Jak ženy hledají štěstí a proč to muže ničí